Meisjes van mevrouw De Wit

Cottenier Ina 26 december 2019
Wanneer je zelf een dochter hebt zou je schrik beginnen krijgen als je dit boek leest. Hoe gemakkelijk meisjes op zo'n jonge leeftijd in de val trappen van die verschrikkelijke loverboys. En hoe moeilijk het ook is van ze af te raken hervallen ze soms of trappen ze terug in dezelfde val met een andere loverboy. In dit boek begint het met het verhaal van Angelique , de dochter van Anita. Hoe zij in de handen gevallen is van die loverboy en hoe Anita na vele rechtzaken en nederlagen zelf beslist een instelling op te richten om meisjes te helpen met hetzelfde probleem als haar dochter. Ik kan echt niet begrijpen waarom justitie en politie daar niks kan aan doen, die meisjes moeten zelf aangifte doen terwijl ze schrik hebben van die gasten. En zelfs al doen ze aangifte dan worden die gasten wegens te weinig bewijsmateriaal losgelaten. Ongelooflijk hoe het systeem te werk gaat.

Meer recensies van Cottenier Ina