Natan Z geweldig boek

Cottenier Ina 25 maart 2020
Ik heb dit boek heel graag gelezen. Het wordt verteld uit het perspectief van 3 personen namelijk Suus, tewerk gesteld in de tbs kliniek waar Natan Z opgesloten zit, Reinier de advocaat van Natan Z en Hannah, auteur en tegelijkertijd de vrouw van Reinier. Het verhaal leest heel vlot weg door de korte hoofdstukken en ik was constant benieuwd hoe het verder zou aflopen. Maar op het eind zat ik ineens met enige verwarring, niet dat het niet goed afgewerkt was maar er was me iets niet klaar en duidelijk ofwel heb ik naar het eind zodanig vlug gelezen omdat ik weten hoe het zou aflopen ofwel snap ik het wel maar vindt ik dat het beter uitgewerkt moest worden want er is precies een stuk dat ontbreekt naar het eind toe.

Meer recensies van Cottenier Ina