Reboot

Cottenier Ina 26 december 2019
Na een paar pagina's zat ik al volledig in het verhaal van Wren en Callum en wist ik dat ik dit boek heerlijk ging vinden. Jongeren tot ongeveer 13 jaar kunnen na hun overlijden door het KDH virus gemakkelijker rebooten dan volwassenen. Zij krijgen dan een nummer naargelang de tijd dat ze overlijden en het ontwaken als Reboot. Wren is nummer 178 en kiest Callum nummer 22 om op te leiden. Hoe lager het nummer hoe menselijker en hoe moeilijker het is om hun op te leiden. Maar wanneer Wren ontdekt dat alle nummers onder de 60 injecties krijgen waarvan reboots tilt slaan en beginnen aan te vallen en wanneer Wren haar kamergenoot en vriendin daar tenonder van gaat en ze ook op dit moment de opdracht krijgt om Callum te elimineren wanneer hij hun volgende opdracht verknalt beseft Wren dat ze moeten ontsnappen naar een Rebootreservaat met behulp van menselijke rebellen. Zal Wren daar in slagen ? Dat kom je te weten wanneer je dit boek leest. (

Meer recensies van Cottenier Ina