Social Creature

Cottenier Ina 21 december 2019
In de eerste plaats vond ik het verhaal een beetje ongeloofwaardig. Lavina is een rijk meisje dat een sabbatjaar neemt en die Louise een gewoon ordinair meisje dat op 3 plaatsen moet werken om rond te komen onder haar hoede neemt. Hoe die 2 elkaar leren kennen is een beetje onbekend want je neemt niet iemand zomaar onder je hoede vanaf de eerste dag. In het eerste deel zie je hoe Louise er alles voor doet om maar in de gunst te blijven staan bij Lavinia zodat ze van haar kan blijven profiteren en proberen de leefstijl le leven zoals Lavina doet. In het 2 de deel van het verhaal moet Louise er alles voor doen om te blijven overleven in het wereldje dat ze leidt. Het is geen saai verhaal maar ligt het nu aan de Amerikaanse schrijfstijl of niet maar ik vond het maar een raar verhaal.

Meer recensies van Cottenier Ina