Verloren zielen

Cottenier Ina 09 september 2020
Ik had al veel reacties gehoord over dit boek maar ik laat me daar niet door leiden en dacht het boek een kans te geven . Kristi Bentz dochter van een bekende politie agent besluit na haar revalidatie na een ernstige aanslag op haar leven en 2 maanden in coma te liggen terug les te volgen aan All Saints te Baton Rouge waar 4 studenten vermist zijn en waarover zij een crimineel verhaal wil schrijven en ondertussen verder uitspitten wat er met de meisjes gebeurd is. Maar het verhaal is zo langdradig en de spanning was er gewoonweg niet, het verhaal "slabakte" = Ina woord . Maar zoals in ieder boek wil ik altijd weten hoe het vehaal zal eindigen. Maar voor mij was het zeker geen topper.

Meer recensies van Cottenier Ina