De puzzelman

Cynthia 04 mei 2021
Anjelica Henley is inspecteur en wordt op een zaak gezet waar er lichaamsdelen bij de Theems gevonden worden. Het lijkt op de moorden van de seriemoordenaar Peter Olivier, de puzzelman, maar hij heeft een levenslange gevangenisstraf. Op een gegeven moment ontsnapt hij en moet Anjelica achter twee seriemoordenaars aan.

Dit boek is vanaf bladzijde 1 spannend en dat gaat door tot de laatste bladzijde. Het wordt gedetailleerd beschreven waardoor je helemaal in het verhaal zit. Het heeft korte hoofdstukken waardoor het lekker leest. Het enige nadeel vond ik de vele personages , je moet er wel bijblijven. Het boek heeft een redelijk open einde dus ik hoop dat er snel een deel 2 komt.

Meer recensies van Cynthia