Handtekening van het kwaad

Cynthia 13 oktober 2021
Als de politie in een verlaten buitenhuis het toegetakelde lichaam van een jonge vrouw vindt, wordt de hulp van profiler Robert Hunter ingeroepen. In de nek van het slachtoffer is een vreemd teken zichtbaar: een dubbel kruis, de handtekening van een seriemoordenaar die Robert Hunter twee jaar eerder arresteerde, waarna de dader de doodstraf kreeg. Is er een copycat actief die het werk van zijn voorganger eert? Of is de echte dader nooit veroordeeld en begint hij opnieuw zijn genadeloze spel? Robert Hunter en zijn partner Carlos Garcia vechten tegen de tijd in hun strijd om te voorkomen dat er nog meer slachtoffers vallen.

Ik kreeg voor de Harper Collins Thrillerleesclub Gezicht van het kwaad, dit is het tweede deel. Ik had het eerste deel nog in de kast staan dus die ging ik eerst lezen. En daar heb ik zeker geen spijt van. Het boek begint al gelijk heel spannend en je zit er gelijk helemaal in. Je leert in dit eerste deel de personages al goed kennen. Het verhaal blijft je geboeid houden want er gebeurt zoveel en er zit zoveel spanning in. Je leest het verhaal vanuit verschillende perspectieven en de schrijfstijl is heel prettig. Ik zag de dader niet aankomen dus was zeer verrast. Ik ga nu gauw aan deel 2 beginnen!

Meer recensies van Cynthia