prachtig verhaal

Ik vind het altijd zo knap hoe je heftige gebeurtenissen verwerkt in je verhalen. Ik ben erg benieuwd naar bonuspunt. Ik vind haar schrijfstijl zo heerlijk lezen. En met korte hoofdstukken lees je zo het boek binnen 4 uur uit. Dit is zeker een aanrader.

Het verhaal gaat over Hailey die terug naar Nederland komt. Ze gaat werken op een middelbare school als docent Frans en komt Nathan van vroeger tegen. De etterbak van vroeger is goed opgedroogd. Nathan blijft lelijk tegen Hailey doen, maar ze laat zich niet zomaar wegsturen. Dan geeft Nathan haar een zoen en dan duwt hij zich van haar af, laat Hailey daar niet bij zitten.
Zit een beetje smut in het verhaal, maar niet pagina’s voel wat veel mensen vervelend vinden.

Ik ben nu erg benieuwd naar deel 4 uit deze serie.

Ik geeft het verhaal ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Ik raad het iedereen aan het is niet alleen romantisch, maar er komen ook heftige gebeurtenissen aan te pas, dit heeft Ryanne heel goed beschreven.

Meer recensies van Daphneinstabooks