Een prachtig verhaal

Danielle1989 15 juni 2020
Starten aan dit boek is al meteen een feestje als je naar de cover kijkt. Een afbeelding vaneen konijn, met daarin prachtig verweven kleuren. Voor mij blijft het krachtige beeld van de cover in het hele verhaal doorvloeien. Het verhaal grijpt de lezer bij de kraag en laat niet meer los. Het boek is uitgebreid geschreven met details en de personages zijn prachtig neergezet. Bij het lezen van het verhaal worden de personages echt en karakteristiek. Aan de andere kant zijn de personages ook normaal en doorlopen zij ook de "normale" keerzijden van het leven. Het moederschap en de liefde tussen 2 mensen staan centraal. Een zoektocht naar wie ben ik? En wat heb ik nodig om tevreden te zijn met wie ik ben?
Prachtig!

Meer recensies van Danielle1989