Heerlijk!!

Danielle1989 26 juni 2020
In dit boek maak je kennis met de spontane, extraverte en vrolijke Tiffy en als tegenpool de introverte, piekerende en teruggetrokken Leon. Leon besluit om zijn woning te delen, aangezien hij wel een extra zakcentje kan gebruiken. Tiffy heeft woningnood, geen breed inkomen en ziet een woning voor een lage prijs in Londen wel zitten! Hoe moeilijk kan woning delen zijn toch?

Het is naar mijn gevoel een mooi en uniek verhaal en de lezer kan het boek niet wegleggen. Als lezer krijg je empathie voor de personages en hoop je dat het verhaal een bepaalde kant op gaat. Als lezer heb je geen keuze om dol te worden op de personages en dat maakt ook dat je het boek binnen no- time uit hebt! Het leest lekker weg. Je wordt van dit boek echt vrolijk en dat kunnen we allemaal wel gebruiken!

Meer recensies van Danielle1989