Supertof boek

Desiree 16 september 2018
Ik moest er even inkomen en dat ging wat moeilijk. Vooral omdat ik drie boeken tegelijk aan het lezen was en omdat je per hoofdstuk leest over een van de 2 hoofdpersonages en het dus iedere keer switcht. Maar jeetje, wat een tof verhaal. Ik kan niet wachten op het volgende deel. Ik ben stiekem dol geworden op Rielle. Eliana vond ik wat minder aan het begin maar later vond ik haar ook leuk. En Simon, wie heeft er nou geen zwak voor Simon? Ik vond het ook een prachtige plottwists dat Ludivine een engel bleek te zijn. En Corien is de ultieme villain. Aan het begin begon ik hem echt tof te vinden maar het bleek gewoon een eikel te zijn.
Het verhaal trekt je helemaal mee de wereld van Celdaria in. Een van mijn favoriete boeken dit jaar.

Mijn favoriete stukje/quote is dit:

"We all have darkness inside is, Rielle," he said, his voice rough. "That is what it means to be human." She shook her head slowly. "I think what it means to be human is that you are able to move past that darkness and do good in the world even so."

Ik kan echt niet wachten op het volgende deel.

Meer recensies van Desiree