Iets minder dan het eerste deel maar nog steeds heerlijk

Desiree 03 oktober 2019
Mijn recensie:

De schrijfstijl: Die is net als bij deel 1 heel fijn. Het leest nog steeds redelijk snel weg. Al kwam ik door dit deel iets moeilijker heen als door het eerste deel.

Het verhaal: Ik kwam er dus wat moeilijker door heen als door het eerste deel. En dat kwam vooral door de hoofdpersonages. Ik vond Rachel gewoon niet zo leuk. Dat kan gebeuren. Het verhaal zelf was wel leuk. Je leert ook meer over de achtergrond van Paxton uit deel 1, die om eerlijk te zijn wel een stukje van mijn hart heeft gestolen. Maar met Rachel en Landon had ik gewoon niet zo veel.

De cover: Aangezien die enorm veel lijkt op de cover van deel 1 is het niet al te verrassend dat ik die ook leuk vind.

Mijn oordeel: Ik geef het boek 3,5 ster ☆

Meer recensies van Desiree