Origineel kort verhaal

Desirée 29 februari 2024
Eva heeft de ware liefde nog niet gevonden. Ze denkt dat cupido één van zijn pijlen nog voor haar in petto heeft. Maar ze is nog steeds single en woont samen met haar zoon. Haar beste vriend haalt haar over op een datingapp te gaan.

Een origineel kort verhaal met een beetje diepgang. Het verhaal speelt zich af rond Valentijn, maar het verhaal neemt je ook mee de rest van het jaar in.

De schrijfstijl is prettig en direct. Soms worden er grote sprongen in het verhaal gemaakt, maar bij een kort verhaal kan ik dat begrijpen.

Het hoofpersonage is Eva, ze is een zelfstandige vrouw die de liefde zoekt. Ook gaat het over haar vriendschappen en geheimen.

Op de omslag staat een bloemenwinkel, want Eva heeft een bloemwinkel. De titel is goed gevonden want Eva kan maar geen goede valentijn vinden.

Meer recensies van Desirée