Heerlijk boek

Desirée 02 januari 2020
Eva is een puber en in haar vrije tijd ontwerpt ze T-shirts en deze laat Eva maken bij de printshop. Hier werkt Mees en ze is verliefd op hem.

Thuis gaat het minder goed want ze heeft een stiefvader Willem. Eva vertrouwd hem niet. Als ze zijn dochter Roos spreekt, hoort ze dat Roos door hem is aangerand. Op een dag raakt Willem Eva aan en als haar moeder haar niet geloofd, loopt ze van huis weg. Ze komt Ricardo tegen en ze voelt zich veilig bij hem. Maar is hij wel zo’n betrouwbare jongen?

Heerlijk boek dat snel wegleest. Jongeren die weinig lezen kunnen niet aan dit boek ontsnappen, omdat de ene na de andere gebeurtenis zich voordoet. Het verhaal geeft goed de wereld van een pubermeisje weer en de problemen die daar bij horen. Dit boek is net als de andere boeken van Carry Slee een aanrader.

In het boek kan je meerdere keuzes maken, maar ik heb niets overgeslagen. Dus ik heb drie verschillende scenario’s gelezen. Dit is erg leuk bedacht en het geeft je het gevoel dat je het verhaal kan beïnvloeden.

De omslag en titel zijn eigentijds en spreekt jongeren denk ik goed aan.

Het slot of eigenlijk zijn er drie verschillende aflopen, zijn goed in elkaar gezet.

Meer recensies van Desirée