Interessant en spannend

Desirée 02 augustus 2020
Emma Forbes is blind en ze komt bij het uitgaan Mark tegen. Hij is erg vriendelijk, maar hij heeft als ex-militair het nodige meegemaakt. Mark heeft niet alleen geestelijk veel te verduren gehad, maar in zijn gezicht en nek zitten littekens. Dit maakt hem erg bijzonder. Emma besluit hem te vertrouwen en ze krijgen een relatie.

In het nieuws verschijnen berichten van een man die slachtoffers aanvalt en martelt. De politie is op zoek naar een man met een litteken in zijn nek. Gaat dit over Mark? Of is dit toeval?

Dit boek is uitgegeven ter gelegenheid van de Spannende Boeken Weken 2020.

Het verhaal pakt meteen en je wilt door blijven lezen. Je voelt de spanning oplopen hoe verder je in het verhaal komt.

Het personage van Emma is goed neergezet. Omdat ze blind is, beleeft zij dingen anders. Ik vind dit erg interessant om te lezen.

De oorspronkelijke titel is Love Is Blind. De ondertitel van de Nederlandse versie is ‘Liefde maakt blind’.

Meer recensies van Desirée