heerlijk! Daar is deel 2 genieten!

Diane Kooistra 21 april 2020
Zijdelings is het langverwacht vervolg op Ommekeer. Het is al een poosje geleden dat deel 2 kwam en het verhaal van Ommekeer was weggezakt maar dat maakt Sophie Esther snel weer goed. Dit deel is ook los te lezen door een aantal terugblikken op het eerste verhaal en omdat dit verhaal op veel punten helemaal os staat van het vorige deel. Het verhaal is in derde persoon geschreven met enkele momenten waarop de hoofdpersonen hun gedachten en gevoelens rechtstreeks met de lezer delen. Dat geeft het verhaal meerdere lagen. Het is een heerlijke thriller om gelezen te hebben met hele spannende momenten. De ontknopingen waren soms iets te snel naar mijn zin.
Die emoties en gevoelens passen goed in het verhaal, zo leer je de karakters beter kennen. Het verdriet om een overleden geliefde en frustratie om wat er mis gaat nu je net weer het geluk gevonden hebt is ook goed beschreven. Een echte vrouwenthriller want ondanks dat meerdere mensen een grote rol spelen is het toch Carol waar alles om draait.

De gebeurtenissen op het eind van dit boek blazen je van de bank af, heftig, mooi en heel spannend! Maar na het lezen van het epiloog vraag je je af hoe het nu verder moet met het verhaal, wat heeft Sophie Esther nog meer voor ons in petto? Ik hoop dat deel 3 heel snel komt!
Deze recensie staat ook op vrouwenthrillers

Meer recensies van Diane Kooistra