Een aanrader om te lezen

DonderDesign 18 juni 2020
Vanaf het eerste hoofdstuk weet ik al dat dit boek me te pakken heeft en zorgt dat ik deze paar dagen heerlijk kan lezen. Er wordt gezegd dat het een boek is voor de lezers van Sophie Kinsella, Graeme Simsion en Charlotte de Monchy. Graeme Simsion ken ik niet maar de andere twee dames wel. Van Sophie Kinsella heb ik heel veel gelezen en Charlotte de Monchy heb ik nu ook al drie boeken gelezen en van genoten. Het is een goede vergelijking met Charlotte de Monchy. De schrijfstijl is heel vlot. Er zit een heerlijk tempo in het verhaal en het is met humor geschreven.

Ik heb echt keihard zitten lachen over een stukje wat gaat over washitape. Hoe de mannen daarop reageren en het ontdekken van Pinterest. Deze hele scene zag ik zo voor me hoe ze keken en dingen ontdekten. Het boek lees je vanuit Gavin en Thea. Dit wisselt zich af en zo krijg je een goed beeld over de relatie en hoe het allemaal gaat en hoe momenten worden gezien door elkaar. De misverstanden tussen mannen en vrouwen worden zo ook duidelijk.

Een aanrader om te lezen
De bromanceboekenclub kan zo een boek zijn die in de boekenclub voorkomt. Maar wat de bromanceboekenclub is dat mag je zelf lezen. Hoe de club in het boek verweven wordt vind ik erg leuk want we weten precies wat ze lezen in deze boeken club.

Het is een aanrader om De bromanceboekenclub van Lyssa Kay Adams te lezen. Ik heb ervan genoten van begin tot het einde. Het boek verveelt niet want er zit echt een goed ritme in en we blijven niet dagen hangen op één bepaald punt. Ik heb meegeleefd met Gavin hoe hij weer Thea haar hart ging veroveren. Het heeft gezorgd voor veel leesplezier en ben heel benieuwd naar het volgende boek van Lyssa Kay Adams.

Meer recensies van DonderDesign