Voor de jonge lezer enorm leuk

DonderDesign 17 september 2022
Dit boek is enorm geschikt voor de jongere lezer, ik denk groep 5 ongeveer. Het verhaal bevat geen enge elementen of rare beesten. Wel zijn de Giraf, de pelikaan en de aap voorzien van magische krachten. Het is een super leuk trio, ze zingen er op los en hebben een leuk bedrijf opgezet. Het verhaal is erg leuk om te lezen. Zelf heb ik me vermaakt met dit verhaal. Binnen een halfuurtje was het verhaal uit maar dat maakt niet uit het was een heerlijk half uurtje.

De tekeningen zijn van Quentin Blake en zorgen dat je meer beeld krijgt bij het verhaal en de magische krachten van de dieren. De giraffe de peli en ik heeft echt mooie tekeningen en het zijn er  veel, het versterkt het boek zeker. Ik denk dat kinderen enorm kunnen genieten van De giraffe, de peli en ik maar ben je net als ik al lang geen kind meer en heb je gewoon zin om te lezen dan kan dat natuurlijk. Dit boek is één verhaal en het beste om in één keer te lezen of voor te lezen.

Meer recensies van DonderDesign