Leuke roman over gepassioneerde ballet danseres

E4D 29 november 2019
Dit boek kreeg ik als cadeau bij een aankoop van een ander boek. Het heeft enige tijd op mijn plank gestaan maar uiteindelijk heb ik het toch gelezen en was ik aangenaam verrast.

In het boek volgen we de balletdanseres Marigold welke lijdt aan een dansblessure. Het boek neemt geen bijzonder verassende wendingen maar word ook zeker niet saai, simpelweg een fijn boek om mee te ontspannen en van te genieten waarin romantiek en de nodige drama worden afgewisseld.

Ondanks dat het niet bijzonder verassend is vind ik het zeker wel vier sterren waard. Als voormalig amateuristisch ballet danseres werd ik al snel mee getrokken in het verhaal en de schrijfster weet het verhaal op prettige wijze te brengen.
Een aanrader welke vele mensen zal aantrekken!

Meer recensies van E4D