Ik ben heel blij dat ik dit boek gelezen heb, het was een van de mooiste die ik tot nu toe ben tegen gekomen.
Hiervoor las ik vooral heel veel chicklit romans en hoewel dat best prettig en snel leest missen deze boeken vaak diepte.

Maria Boonzaaijer weet op bijzondere wijze het verhaal van Marisa te vertellen en geeft het boek veel diepgang en zorgt dat je mee getrokken word in het verhaal. Hoewel ik het boek zeker wel een roman vind word het niet voorspelbaar en oppervlakkig. De schrijfster neemt onderwerpen zoals cultuurverschillen, familie relaties maar ook het land Argentinië mee in haar verhaal wat ik persoonlijk veel toegevoegde waarde vind.
Sommige stukken van het boek vond ik wat heftiger en een wat dramatische toon vergeleken met de rest maar hierdoor word wel voorkomen dat het boek meer diepte krijgt, evenals een aantal onvoorspelbare wendingen.

Ik heb dit boek aan een vriendin uitgeleend en ook zij was erg enthousiast en vond het een echte aanrader. Zij houd echter van een iets ander genre boeken, hierdoor durf ik wel te stellen dat dit boek een wat breder publiek zal trekken dan de gebruikelijke roman liefhebbers.

Reacties op: Een van de mooiste boeken die ik tot nu toe gelezen heb

Papa tango - Maria Boonzaaijer