Met heel veel moeite heb ik dit boek uitgelezen. Zoals anderen ook zeggen mist dit boek inhoud, diepte en is het bijzonder langdradig.
Andrea, de hoofdpersoon, is doordrenkt in zelfmedelijden, iets waar ik mijzelf bijzonder aan irriteerde. Zelf houd ik wel van een relatief simpele chicklit op zijn tijd welke gemakkelijk weg leest maar dit boek viel me erg tegen.
Hoewel ik in het beging niet zoveel moeite heb met wat oppervlakkigheid is het in dit boek bijzonder vervelend, het is ook een behoorlijk dik boek dus je hebt het niet zomaar even uit, dat helpt zeker niet mee. Ik heb ook veel andere boeken van deze schrijfster geschreven en vind dit ronduit de meest teleur stellende.

Wanneer je op zoek bent naar een boek wat veel over mode, tijdschriften en roddels en een flinke portie drama houd dan kan je dit boek anders ervaren en er wellicht van genieten.

Overigens ben ik wel fan van de gelijknamige film. Het verhaal leent zich veel beter voor een sappige komedie en komt hier veel beter tot zijn recht.

Reacties op: Kijk de film maar laat het boek liggen

De duivel draagt Prada - Lauren Weisberger