Een inspirerende roman over zelfvertrouwen welke prettig leest

E4D 28 november 2019
Ik heb erg genoten van dit boek. Hoewel het bekend staat een young adult vond ik dit boek niet onvolwassen en zou ik het ook aan volwassenen aanraden.

Allyson is een jonge meid waar ik mezelf erg in kan vinden. Het boek gaat over haar ontwikkeling, zoektocht naar zelfvertrouwen maar ook reizen en nog veel meer. Er zit echt wel een duidelijke boodschap in het verhaal en dit maakt het voor mij erg inspirerend. De schrijfster heeft een ongecompliceerde stijl welke prettig leest zonder oppervlakkig te worden.
Ik weet nog niet of ik het tweede deel ga lezen maar vind dit zeker een schrijfster om in de gaten te houden (ik was nog niet eerder bekend met Gayle Foreman en wist dus ook niet dat zij If I stay geschreven had).

Geniet van het boek, laat je inspireren en ga je dromen achterna;)

Meer recensies van E4D