Het grote-maak-je-niet-drukboek van Jordan Reid en Erin Williams

De oorspronkelijke titel is: The big activity book for anxious people en die titel zegt het allemaal. Dit is een doe-boek voor mensen die last hebben van angsten, stress en onzekerheid (ongeveer iedereen denk ik). Door middel van grappige invulpagina’s, originele kleurplaten, toffe aanvul-tekeningen, weetjes, tips en trics en zo veel meer ben je op een grappige manier bezig met iets dat je afleidt van je angsten en issues; altijd een goed plan.

Reid en Williams tonen je dat je niet alleen bent met je neuroses, ze laten je om jezelf lachen en houden je een spiegel voor. Ondertussen geven ze je een goed gevoel, laten ze je wild en ongeremd uitleven op papier (je nagelriemen tekenen) en toveren ze een glimlach om je lippen door middel van hun absurde humor (kleur in hoe je waarschijnlijk niet dood zal gaan).

Dit is het ideale boek om er bij te pakken als je even een minder moment hebt, niet kunt slapen of rusteloos tegen de muren oploopt, ook tof om cadeau te geven aan je paniekerige nichtje of je aan smetvrees-lijdende-vriend. Eigenlijk ken ik niet veel mensen die geen baat zouden hebben bij geregeld wat ‘oefeningen’ uit dit doeboek :).

Reid en Williams spelen het klaar om van iets negatiefs iets positiefs te maken, op een luchtige manier maar zonder echt met angstige mensen te lachen. Het feit dat ze beide angstige mensen zijn zal daar zeker mee te maken hebben. En het feit dat ze fantastisch zijn, zoals ze zelf zeggen ;).

Reacties op: Afleiding

Het grote maak-je-niet-drukboek - Jordan Reid Erin Williams