Goede thriller met inhoud

Fabiola 25 augustus 2022
Vóór het lezen van Gouden Nevel wist ik eigenlijk niet zo goed wat ik van een eco thriller moest verwachten. Toen ik eenmaal aan het boek begon was het verrassend hoe boeiend en verslavend deze thriller is. Het boek heeft een goede opbouw en is mooi geschreven. Alles wordt in detail uitgelegd en dat zorgt ervoor dat het verhaal heel visueel is. Daarnaast is er binnen het boek een goede opbouw van de afwisselende verhalen van verschillende mensen. De verschillende verhalen zijn heel subtiel in elkaar geweven en komen uiteindelijk bij elkaar. Ik kijk ernaar uit om weer een boek van Thijs Vervoort te lezen. Het actuele thema zorg ervoor dat je nadenkt over de huidige situatie op deze wereld op het gebied van klimaat verandering.

Meer recensies van Fabiola