goed!

FadiAnthonio 05 mei 2023
Als je van thrillers houdt en voornamelijk in de war wil zijn, dan is "Hex" van @thomasoldeheuvelt het boek dat je nodig hebt. Ik kreeg hem cadeau, wist niet wat ik ervan moest verwachten en ben nog steeds in de war.

Het verhaal speelt zich af in een dorpje, genaamd Beek. In dit dorpje is iedereen in de ban van de Wylerheks, een vrouw uit de zeventiende eeuw met dichtgenaaide mond en ogen. De Wylerheks is overal en nergens in het dorp te vinden, iedereen is op de hoogte en ze weten één ding: de ogen van de Wylerheks mogen nooit geopend worden.

Het verhaal is goed geschreven, leest goed en makkelijk weg. Wel moet ik eerlijk zeggen dat het verhaal denk ik niet voor iedereen weggelegd is. Als je niet van fictieve verhalen houdt, dan is dit verhaal zeer waarschijnlijk niet voor jou. Ik ben zelf ook meer van waargebeurde verhalen of verhalen die waargebeurd zouden kunnen zijn, maar soms zijn dit soort fictieve verhalen wel erg goed!

Meer recensies van FadiAnthonio