Mooi liefdesverhaal maar weinig diepgang en een abrupt einde

Fardau 12 september 2021
Mooi liefdesverhaal dat zich afspeelt rond 1752 in Schotland, Amerika (Virginia) en Jamaica. Je leeft mee als Lark ten onrechte wordt beschuldigd van moord op de vrouw van Magnus en daardoor als contractant wordt verbannen.Het verhaal neemt de tijd zonder langdradig te worden, maar daardoor is het jammer dat wanneer het verhaal op het einde loopt het patsboem afgelopen is en er allerlei losse eindjes blijven. Want hoe is het nu afgelopen met de grootmoeder van Lark, waar is Trevor gebleven en waarom wordt het einde niet mooi afgerond. Dat vond ik wel wat teleurstellend. Een mooi boek, en het eerste dat ik ooit van Laura Frantz gelezen heb. Ik wil nog wel een ander boek van haar proberen, maar ik hoop wel dat erin een volgend boek meer diepgang en een meer afgerond eind zit.

Meer recensies van Fardau