3 liefdevolle sterren voor het nieuwste boek van Tine Bergen

Femke 01 augustus 2020
Ik leerde het werk van Tine Bergen kennen door haar young-adult reeks “Het College”, waarvan ik het eerste deel las. Dit maakte mij nieuwsgierig naar ander werk van Tine. Zo ontdekte ik haar thrillerdebuut “Koekoeksjong” en repte ik mij naar de dichtstbijzijnde bibliotheek. Sindsdien ben ik fan van de schrijfstijl van Tine. Toen ik zag dat er dit jaar een nieuwe Tine Bergen ging verschijnen, heb ik dan ook met plezier mijn book ban opgeheven.

Recensie: ★ ★ ★ ☆ ☆ liefdevolle sterren voor het nieuwste boek van Tine Bergen.

Ik wou het boek heel graag 4-5 sterren geven, maar helaas miste het voor mij de onderhuidse spanning die ik verwacht bij het lezen van een psychologische thriller. Het verhaal begint sterk en kabbelt daarna langzaam verder. Ik bleef wachten op een spannend plottwist die niet kwam en het einde liet mij met een onbevredigd gevoel achter. Hoe loopt het verhaal af binnen het gezin?

Desondanks heb ik opnieuw genoten van de heerlijke Vlaamse schrijfstijl van Tine en het verhaal op zich dat aanzet tot nadenken: want wat als liefde niet genoeg is?

Pluspunten voor de prachtige cover en de subtiele verwijzingen naar een van mijn favoriete bands!

Meer recensies van Femke