Verandert je perspectief op de wereld

Femked 27 oktober 2020
Het boek is wat ingewikkeld door vele verwijzingen naar symbolen en legendes uit eerder tijden, maar wat een geweldig boek is dit. Tot op het einde blijft het spannend wat er nog gaat gebeuren. Er zit een plot in die steeds meer informatie onthuld wat alleen maar nieuwe vragen oproept. Hierdoor kon ik het boek gewoon niet wegleggen.
Dit boek heeft mijn perspectief op de wereld verandert. Dan Brown beschrijft dit nieuwe en mogelijk onrealistische perspectief zo verfijnd en onderbouwt dit met een bepaalde logica dat het je perspectief ook daadwerkelijk verandert. Het is gewoon niet te weerleggen. Hierdoor spreekt het ook je vermogen om anders te durven denken aan en eens vanuit een ander licht naar de wereld om ons heen en het geloof in God en dergelijke te kijken.

Meer recensies van Femked