Eens een actrice altijd een actrice?

Francis 29 september 2019
Lindsey Lanning is een beroemd actrice en wordt voor veel rollen gevraagd. Inmiddels heeft ze ook al heel wat prijzen op haar naam staan. Maar kent iedereen Lindsey wel goed? Ze heeft geen vaste vriend, enkel losse scharrels. Haar privéleven houdt ze strikt gescheiden van haar werk; zelfs geen man wordt er bij haar thuis gevraagd.

Op een feestje leert ze Nick kennen. Hij is de eerste man die haar iets doet. Hij blijft aantrekkingskracht op haar houden. Niet alleen vanwege de seks die ze met hem heeft. Lindsey durft echter niet aan deze gevoelens toe te geven. Emotioneel heeft ze een flinke knauw gekregen; haar ouders zijn verongelukt tijdens haar jeugd en haar zus Abigail is spoorloos.

Lindsey leert zichzelf in de loop van het verhaal goed kennen. In het begin is ze onuitstaanbaar, maar hoe meer gevoelens zij laat zien, hoe vriendelijker en aardiger zij wordt. Het masker begint van haar af te vallen.

Het boek “De actrice in mij” is geschreven door auteur Sanne Hillemans. Sanne is bekend van de boeken “Voor altijd twintig” en “Ave Cesaria”.

De schrijfstijl van Sanne is prettig. Het verhaal leest makkelijk weg en is vlot geschreven. Aan seksscènes ontbreekt het echter niet. Zelf vond ik dit teveel van het goede en op het laatst zelfs erg storend. Jammer want de verhaallijn is goed, maar deze had (in plaats van al die beschreven uitgebreide seksscènes) wel verder uitgewerkt kunnen worden.

Al met al een leuk new adult boek, maar voor mij slechts 3 sterren waard.

Sanne, bedankt voor het vooruit mogen lezen van je nieuwe boek!

Meer recensies van Francis