Duistere droom

Het was even slikken, een Harlequin boek met meer dan 300 pagina's. Dat had ik niet verwacht, maar ik ben toch begonnen met luisteren. Gelukkig maar, want het is echt een luisterwaardig boek. Kate ontmoet Bryce en er ontstaat een klik. Kate is meteen verliefd. Maar Brice trekt haar de ene keer aan en stoot haar de andere keer af. Het duurt een tijd wanneer je als lezer hoort waarom. Maar voor Patricia duurt het nog langer. Ondertussen komt Kate erachter dat ze geadopteerd is. Ze gaat op zoek naar haar biologische ouders, grootouders en broer. Genoeg verwikkelingen dus, maar wel goed in elkaar overlopend. Het verhaal is goed te volgen. Verder worden er goed omgevingsbeschrijvingen gegeven in bloemrijke taal.

Meer recensies van Frieke van der Meijden