Geen gewoon avontuurtje

Lezen met een glimlach? Dat deed ik bij dit verhaal.

Het verhaal gaat over Vivian, zij is haar beste maatje meneer Snorhaar verloren. Haar vriend heeft hier geen begrip voor. Vivian heeft veel verdriet en zit met zichzelf in de knoop. Ze neemt een aantal grote beslissingen die veel invloed hebben op haar leven.
Wanneer Vivian naar Amerika vertrekt om daar alleen op roadtrip te gaan, loopt het allemaal anders. Ze komt de Nederlandse Frank tegen, die een avontuurlijk leven leidt, in tegenstelling tot Vivian. Zij zit liever op de bank. Vivian vindt Frank erg aantrekkelijk, maar ze moet hem uit haar hoofd zetten, want Frank heeft een vriendin.
Kan Vivian uit haar comfort zone komen? Kan ze de weg naar zichzelf vinden?

De humor, wijze woorden en situaties maken dit verhaal heerlijk. De emoties en het verlies is voelbaar, maar toch is het mooi en met een vleugje humor verwoord. Een fijne feelgood!

Hart voor de baas is een ander kort verhaal van Cynthia Zwagemaker. Dit verhaal heb ik nog niet gelezen, maar ga ik zeker doen!

Meer recensies van Gabriella Carmen Martinez