Zonder twijfel een super spannend en goed boek

Gabrielle18 27 oktober 2022
Zonder schuld is het debut van Dana Smit.
Deze Nederlandse debutant woont al 10 jaar in Londen waar ze als detective voor de politie heeft gewerkt. Met die ervaring kreeg ze vast genoeg inspiratie  voor haar hoofdrol profiler Hazel kramer.

Na een brute moord op een vrouw wordt Hazel opgeroepen door de politie om een daderprofiel te maken. Al snel blijkt daar de dienstdoende inspecteur een potentieel liefje van Hazel is. Trouble in paradise, maar vooral op de werkvloer dus.
Wanneer Hazel zich in de moord verdiept, vindt ze een link met een oude zaak. De verdachte van die zaak is vrijgesproken en dat roept vragen op bij Hazel. Ze besluit zijn advocaat, Julius Bell, op te zoeken. Al snel blijkt dat niet alleen Jullius, maar ook inspecteur Adam én Hazel geheimen hebben.

Je volgt in Zonder schuld twee perspectieven.
Die van Hazel Kramer en die van de advocaat Julius Bell. Die perspective zorgen ervoor dat het verhaal vaart krijgt.

Ik was helemaal weg van dit detective boek.

Meer recensies van Gabrielle18