The Short Second Life Of Bree Tanner. By Stephenie Meyer

Gabrielle18 27 augustus 2022
Ik keek hoe zijn lichaam veranderde. Hij dook in elkaar op het dak en greep met een hand de rand vast. Alle vreemde vriendelijkheid verdween en hij werd een jager. Dat herkende ik en ik voelde me er prettig bij, want dit begreep ik. Ik schakelde mijn hersenen uit. Tijd om te jagen. Ik haalde diep adem en snoof de geur op van het bloed in de mensen beneden. Nu was het te laat om nog van gedachten te veranderen. Dit is het meeslepende verhaal van Bree Tanner, een jonge vampier die geintroduceerd werd in Eclips. Stephanie Meyer heeft opnieuw ene onweerstaanbare mix van gevaar, mysterie en romantiek gecreeerd. Fans van de Twilight Saga maken kennis met de duistere kant van de wereld van jonge vampiers en het nieuwelingenleger waar Bree Tanner deel van uitmaakt

Meer recensies van Gabrielle18