Eva op zoek naar Dianne

Ger van der Pluijm 13 december 2019
Dit is al weer het 7e boek dat ik van Esther lees (en dan tel ik de boeken van Escober en Marique Maas niet mee), waarvan 6 thrillers. Dit was niet haar beste boek volgens mij, desalnietemin nog altijd de moeite waard.
Eva Lambrechts (voor de Fransen Lambrek) gaat uithuilen bij haar vriendin in Frankrijk nadat ze ontslagen is. Ze treft echter alleen maar een leeg huis aan. Dit komt volgens haar eerste gedachte omdat ze een weekje voor de afgesproken datum aankomt. Langzaam maar zeker blijkt er echter meer aan de hand te zijn. Eva gaat met een beetje hulp van de Franse gendarmerie op zoek en raakt op die manier verwikkelt in een agressieve internationale organisatie van milieu-activisten. Een echte page turner waarbij ook wel aandacht besteed wordt aan wat ik noem "after sales service", oftewel wat gebeurt er nadat de misdaad is opgelost.
Ik geef dit boek 4 sterren.

Meer recensies van Ger van der Pluijm