Een echte Montefiore

Gerda Brodelet 04 juni 2020
Na de Deverills was dit weer het eerstvolgende boek van Santa Montefiore en wat een toppertje.
In het begin had ik vragen hoe dit zou evolueren. Ik geraakte moeilijk vooruit maar plots zit je in het verhaal en het is nog moeilijk om te stoppen. Zoals we gewoon zijn van Santa Montefiore is het een meeslepend verhaal geworden, 2 verhaallijnen die zich grotendeels afspelen in het mooie Toscane. We zijn daar al eens op vakantie geweest en ik kon mij zo de prachtige Italiaanse uitzichten voor de geest halen. Ik vond het ook origineel hoe het verhaal dat zich in het verleden afspeelt ingewerkt wordt in het volledige boek.
De vaste ingrediƫnten zijn natuurlijk aanwezig: liefde, intriges, geheimen en ook natuurlijk de mooie streekbeschrijvingen. Het einde vond ik zelfs spannend: wordt het een happy end of toch niet?
Toch ook weer een absolute aanrader voor de liefhebbers van het genre!

Meer recensies van Gerda Brodelet