Spannende en intrigerende thriller!

Gerda van Drunen 18 oktober 2019
Sandra J. Paul (1972) Thriller, Young Adult en Jeugdboeken Auteur van o.a de Eilanden-reeks, gevolgd door de thrillers Azerty en Moordspel.
En nu weer met de spannende thriller KWIJT.

Geweldig dat ik mee mocht doen met de leesclub Thrillerlezers! en ik heb zoveel geluk gehad, dat ik Kwijt heb mogen lezen! #boekvonnis

Ik heb nog niet een boek eerder van deze schrijfster gelezen, maar wat ik wel kan zeggen dat als de andere boeken ook zo zijn dan heeft Sandra er een fan bij!

Door de proloog zit je gelijk met spanning in het verhaal! Want wat als je perfecte leven een leugen was?

Jim Vermeersch, een simpele man en beetje terughoudend wordt wakker !! maar waar? Hij ontwaakt in zijn ouderlijk huis en alle herinneringen van de afgelopen twee jaar is hij KWIJT. Alles wat hij ooit gekend heeft is weg, inclusief zijn vrouw, zoon en zaak.
Hij snap hier niets van..maar je leest steeds meer en meer wat er is gebeurd. Die spanning houdt je vast tot de laatste bladzijde....want elke keer gebeurt en weer iets en als je denkt ja ik snap het, krijgt het verhaal weer een andere draai.
Ik wil er niet veel over KWIJT...en vind dat iedereen dit boek zelf maar moet gaan lezen!!

Het verhaal stokt geen moment, heeft diepgang en de karakters zijn goed uitgewerkt. De personages zijn menselijk neergezet, waardoor je ook hun frustraties, onmacht, woede of hun liefde voelt. Wat een heerlijke schrijfstijl heeft Sandra J. Paul! Het boek leest heel makkelijk en je wil gewoon door blijven lezen!! Dus dit is écht iets voor een thrillerliefhebber! Zeker met die plotwisselingen een aanrader om deze thriller te lezen!! Dit boek is zó waanzinnig goed en knap geconstrueerd, dat je gewoon meegezogen wordt in het verhaal.Soms heb je zo'n boek, écht een pageturner!! Zeker met die plotwisselingen een aanrader om deze thriller te lezen!!
Ik was er KWIJT van!! en deze krijgt van mij voor dit spannende verhaal 5 sterren!

Meer recensies van Gerda van Drunen