13 korte vrouwenthrillers

Gerda van Drunen 16 september 2018
Een verleiding om even tussendoor te lezen en het heeft mij zeer verrast.
De redactie van VrouwenThrillers.nl had een verhalenwedstrijd uitgeschreven voor spannende verhalen met een vleugje erotiek. Daarop kwamen tientallen inzendingen binnen en het team van Vrouwenthrillers.nl hebben samen met Isa Maron en Ilse Karman van uitgeverij De Crime Compagnie de 3 winnende verhalen uitgekozen en deze staan ook in dit boek Verleiding.
Anita Larkens met Onzichtbaar

Tupla M. - Doos
Marelle Boersma - Kwetsbaar
Candy Brouwer - Onverwachts bericht
Anne Nicolai. - Ademnood

Heb de verhalen met plezier gelezen en voor mij sprongen er twee verhalen uit die ik wel heel bijzonder en spannend vond!
Doos van Tupla M. want dit verhaal was zeker spannend en kort, maar krachtig!!

En Happy hours een zeer geraffineerd verhaal van Hannah Kuipers en terecht dat zij een van de winnaars is geworden met dit verhaal!

Verleidelijke bundel met spannende verhalen die ik graag zo tussendoor heb gelezen, omdat alle verhalen kort zijn. Een aanrader en hoop dat er nog meer zulke bundels met korte en spannende verhalen komen!

Meer recensies van Gerda van Drunen