Not feelgood

Gerda van Drunen 13 augustus 2020
Oververhit

Dit debuut is geschreven door Inge Spaan en wordt benoemd als een feelgoodthriller.

Ben heel benieuwd naar de combinatie van thriller en feelgood.
De cover van het boek geeft mij juist een ander gevoel van massage en dat geeft meestal ontspanning en rust…maar gezien de hot stone massagestenen op de achterkant krijgt ze het er héél warm van! Verwacht van dit genre Spanning, maar dan wel met beetje romantiek.
Dit is een boek wat fijn weg leest en door de korte hoofdstukken is het vlot te lezen en ook het verhaal neem je al snel mee.

Jolijn is een vrouw met een goede baan maar wel met een zwakheid, haar relatie met een getrouwde man.
En dat is ook haar zwakheid hoewel ze denkt dat alles goed komt als hij bij zijn vrouw weg zal gaan. Dus moet ze wachten tot het zover is.
Maar komt het wel zover…?
Er gebeuren namelijk hele rare dingen..dat het lijkt of iemand het op haar heeft gemunt..Maar wie? Dus wil ze achterhalen wie dat is en waarom ze misschien gevaar loopt.

Het feelgood komt er niet echt in terug, het is meer spannend. Hoewel ook niet echt spannend genoeg.. meer mysterieus, omdat er geheimzinnige en onverklaarbare dingen gebeuren in het boek.

Vond het een mooi boek, maar er had echt veel meer spanning in gemogen, het blijft elke keer op het randje.
Het plot is wel goed gevonden en verrassend, omdat je elke keer op het verkeerde been werd gezet….maar als je goed lees weet je de ontknoping aan het eind.

Oververhit zeker een aanrader om te lezen!

Meer recensies van Gerda van Drunen