leest vlot weg

Grieth 24 mei 2020
Dit is het eerste boek dat ik lees van Jo Spain, ik las het boek als 'zonnelectuur'. Het is er ideaal voor: niet te moeilijk, leest vlot weg en is toch wel spannend. Je pakt de draad snel weer op als je het boek even moest wegleggen en kijkt er naar uit om het boek weer op te nemen. De hoofdstukken volgend elkaar snel op en zijn telkens aan één van de zes buren gewijd en afgewisseld met hoofdstukken die vanuit het standpunt van de vermoorde buurvrouw worden verteld en dan weer de buur. Gaandeweg leer je alle buren beter en beter kennen en geven ze één voor één hun duistere geheimen prijs. Elke buur heeft wel een motief. Een originele, lichte, vlot lezende whodunit.

Meer recensies van Grieth