Verrassend

Grieth 20 april 2021
Het boek start heel goed, en deze trend kan de auteur het hele boek aanhouden. Eigenlijk begin je bij het einde, dat zijn mijn lievelingsboeken, als het spannend wordt weet je toch al hoe het eindigt. En toch weet de auteur je in haar ban te houden, hoofstuk na hoofdstuk verslind je het boek en komt er een nieuwe 'hoek' aan te pas. Meer nog, nog steeds bleef 'de drang' bij mij om al eens vooruit te bladeren om toch al op te snuiven welke richting het uit zal gaan.
Dat Caro, het hoofdpersonage van deel 1, als medium gemanifesteerd wordt schrikt totaal niet af en wordt niet 'vreemd' in de verf gezet, het is gewoon zo en als lezer ga je er 100% in mee. Voor mij is deze auteur de revelatie, ik kijk al uit naar haar volgend boek. Voor mij één van de topboeken van Nederlandstalige schrijvers van 2020. Zo hard als ik genoot van het 'bloemenmeisje' van Anya Niewierra en als van 'stille wateren' van Eva Nagelkerke, zo hard genoot ik van dit boek. Top!!

Meer recensies van Grieth