geen gebrek aan spanning en sensatie!

Habon 29 februari 2020
Jens Vern is de auteur van een thriller die je niet enkel voorziet van een spannend verhaal, maar je ook de ogen opent over de waarde van onze data. Een boek dat je aan het denken zet. Niet alleen nadat je het uit hebt, maar ook tijdens het lezen.

De macht van K. verteld het verhaal van Tim Turner. Een pas afgestudeerde jongen die de kans van zijn leven krijgt als Frank Keeler hem een baan aanbied met alle toeters en bellen. Een baan die steeds meer en meer van hem vraagt. Zoveel dat hij op een gegeven moment beseft dat hij zo diep verstrengeld is in het netwerk van Keeler, dat het nog maar de vraag is of hij zichzelf kan bevrijden. Is Keeler eigenlijk wel te stoppen?

Dit boek is een waar genot om te lezen. Door de korte hoofdstukken blijft het tempo er lekker in zitten. Dat het verhaal uit verschillende perspectieven wordt verteld is fijn voor de lezer. Het maakt het verhaal completer waardoor handelingen van de personages verklaarbaar zijn.

Kortom, een echte pageturner die het lezen waard is.

Meer recensies van Habon