Hannie Snels 02 april 2014
Doelwit van Linda Jansma

De cover van het boek ziet er erg mooi uit en ook de titel van het boek vraagt om gelezen te worden.
De spanning begint meteen al als je hoofdstuk 1 gaat lezen. Dit gedeelte gaat over 2012. Een vrouw wordt midden in de nacht in haar slaap overvallen door een man die haar wil vermoorden. Door hulp van haar kat Bruce vlucht deze man uiteindelijk.
Maar heeft zij hem herkent en wat bedoelde hij met "en zij is de volgende"?

Hoe verder men in het verhaal komt, des te meer spanning komt erbij.
Het gaat over eerwraak. Men hoort daar weleens over vertellen, maar toch het is ver van ons vandaan wordt meestal gedacht. Toch gebeurt het en dit is dan ook een boek dat ikzelf zo nu en dan even heb weggelegd en het verhaal even moest laten bezinken.

Het idee dat dit echt gebeurd is deed me huiveren en nog steeds als ik hier aan terug denk.
Het is dan ook weer een fantastisch boek van Linda Jansma.

Van mij krijgt het dan ook 5 sterren
Hannie Snels