Vol gevoel

Het Boekenbijtje 30 april 2023
Dit verhaal gaat over het leven van Sam van de Haak. Geboren in Sri Lanka, geadopteerd en opgegroeid in Nederland. Bij haar adoptie is er fraude gepleegd.

Ik heb dit boek geluisterd. Iets wat ik niet vaak doen, omdat ik me meestal bij luisterboeken mijn aandacht niet goed erbij kan houden. Bij dit boek had ik dat totaal niet. Sams stem is heerlijk om naar te luisteren en dat ze zelf haar verhaal voorleest vind ik een groot pluspunt. Er zit zoveel gevoel in het verhaal.

Het verhaal is vlot geschreven, de hoofdstukken ook niet te lang. Er is een goede afwisseling het verhaal.

Het is ontroerend ,maar ook krachtig. Wat een sterk persoon is Sam! Ook goed dat ze dit deelt en bekendheid hier aan geeft.

Meer recensies van Het Boekenbijtje