Tijd.

hugo van der wildt 13 augustus 2020
Tijd is er altijd en hij loopt steeds door. Of je nu iets doet of niet. Of je slaapt of waakt. En als je leert om te gaan met de tijd, dan ontdekt je dat hij altijd aan jouw zijde staat.
De eerste verhaallijn gaat over Kurt die door overdosis in het hospitaal komt. Hij verkeert in coma.Hieruit ontstaat de tweede verhaallijn. Kurt verblijft dan in een land waar een dictator aan de macht is. Op een bepaalt moment krijgen we wat SF.
Kurt verlost het land van dictator maar sterft Hierdoor sterft hij ook in het hospitaal.
De schrijver tracht ons duidelijk te maken dat drugs gevaarlijk zijn. In zijn tweede verhaallijn geeft hij een mooi beeld van een wereld waar een dictator baas is. Hierin herkent voorbeelden uit het verleden en heden.
Het is een jeugdthriller en Belgisch.
Spannend vanaf het begin.
Zeer goed en een aanrader.

Achter haar dwarrelde een bruingeel herfstblad op het graf neer, als een eenzame voorbode van de winter, die het land maanden lang in zijn koude greep zou houden. Maar het land was niet bang, de zon zou terugkeren en de wereld opnieuw verwarmen.

Meer recensies van hugo van der wildt