De dingen nemen nu eenmaal zo veel tijd als nodig is.

hugo van der wildt 15 augustus 2019
De titel van Greet is juist. Ik heb het boek uitgelezen in één ruk. Iemand met een opleiding kunstgeschiedenis en schrijft als debuut zulk boek = onbegrijpelijk. Sorry, ik ga niet schreven wat ze in Antwerpen zeggen over zulke mensen. Het kan enkel de dame, schrijfster, maar kwetsen. Wanneer dit geschreven is zonder een voorbeeld te hebben , dus puur uit de verbeelding, dat maakt het nog meer onwaarschijnlijk.
De titel is mooi gekozen en past zeer goed bij het verhaal.
Het begint zeer traag om dan eindelijk in het waanzinnige te eindigen. Men voelt de spanning en waar het moet eindigen. Geen verrassend plot. Ook geen politieonderzoek alhoewel er wel wat doden vallen. Men kan wel de vraag stellen hoe deze mensen onder de radar zijn gebleven van de politie en de samenleving in en moderne wereld.
Besluit: zeer, zeer goed en een aanrader;

Meer recensies van hugo van der wildt