Te lang heeft deze leugen op mijn hart gedrukt. Weet dat ik je vergeef, Emma.

hugo van der wildt 05 augustus 2022
De kaft is zeer mooi en past mooi bij het verhaal.
Twee verhaallijnen:
1/ verleden is de cold case en is voor mij een jeugdthriller.
2/ heden: Emma gaat door haar reactie op een krantenartikel deze cold case oplossen.
Deze combinatie van thriller met jeugdthriller was geen probleem.
Ik kan sommige reacties begrijpen(saai, enz) omdat beide verhaallijnen zeer traag starten. Echter naar maten dat Emma vreemde zaken meemaakt in haar huis stijgt de spanning en begint men echter te twijfelen. Men wil dan zo snel mogelijk weten wat er in het verleden in misgegaan omdat de verschillende actoren naar het politiekantoor worden geroepen;
Een vreemd maar mooi einde dat volgens mij mooi te verklaren is en dat de lezer redelijk snel heeft meegekregen. Ik had het echter ook niet gezien dat dit het einde zou zijn.
Eerste boek van deze schrijfster voor mij en het was OK voor mij. Twee dagen en uit.

Toch mooi voor iemand die graag leest en nu weet waarom lezen goed is:

boeken hadden me altijd geholpen alles op de rit te houden en mijn gedachten te verzetten

Meer recensies van hugo van der wildt