Revanche

ikbensakka 24 maart 2023
Als een van de proeflezers van het manuscript Wrang (wat later als Revanche werd hertiteld) van Suzanna Esther, mocht ik in die hoedanigheid mijn mening geven over het boek.

Allereerst wil ik stellen dat de verhalen van Esther reflecteren op haar eigen leven en dat zij dat geraffineerd weet te verweven in haar verhalen.

Ze is in mijn ogen een prachtige, gevoelige, intelligente en enorm artistieke vrouw, die door de kunst zichzelf durft te laten zien.

Over Revanche :

Een pakkend en boeiend verhaal. Het begint met verschillende verhaallijnen die uiteindelijk mooi verteld bij elkaar uitkomen.

Rachel is uiteraard de protagonist, maar zowel haar dochter als de andere personages hebben allen deel in deze spannende roman, waarbij onverwachte wendingen, onvoorspelbare momenten en onwaarschijnlijke gebeurtenissen voorvallen.,

Het boek -en daarmee het verhaal- is een typische Suzanna Esther, ze is in staat om van de hak op de tak te springen maar toch van alles een coherent, schitterend en spannend boek te maken.

Absolute aanrader.