Wat een leuk hotel!

Ilja Smit 26 februari 2024
Dit boek is het vervolg op “Hotel Happiness”. Ondanks dat ik het eerste deel niet gelezen heb, kon ik dit boek van het begin prima volgen.

Lana en Julien lijken gelukkig op hun boerderij in Cruseilles (Frankrijk), maar is dat ook zo? Want wanneer Lana gebeld wordt met de vraag of ze terug kan komen naar Hotel Happines, twijfelt ze niet en vertrekt naar Amsterdam. Julien blijft verbijsterd alleen achter.

Eenmaal aangekomen in Hotel Happiness is het een heerlijk weerzien, maar er is een stuk verleden wat haar ook niet loslaat en volop bezighoudt.
Als dan ook nog de toekomst van Hotel Happiness in gevaar komt – Jan Bloem wil met pensioen en Xavier Blanchard wil het hotel overnemen en het onderdeel van een grote keten maken – weet Lana niet of ze ooit nog terug kan naar haar oude leven. Hoe lossen ze dit allemaal op?!

De sfeer van het boek is heerlijk – goed gedaan door de schrijfster! Hotel Happiness heeft zijn compleet eigen dynamiek en charme. De leuke personages veroveren je hart met veel humor maar delen ook de moeilijke momenten met je!

Kortom ‘Zomer in Hotel Happiness’ is een heerlijk boek, een echte feelgood met een mooi eind!

Het boek krijgt van mij ****!

Dank aan de uitgever LS Amsterdam voor het exemplaar in ruil voor mijn recensie.

Meer recensies van Ilja Smit