De Magische Apotheek

Iloon 14 december 2019
De cover heeft qua kleuren en bijzondere flesjes, een mega aantrekkingskracht. De illustraties in het boek, geven een extra beeld en laten je de sfeer proeven van alle raadsels en geheimen die in de villa verborgen zijn. Het geheim wat Lucie samen met haar broertje Benno en Mats proberen te achterhalen. Tijdens hun zoektocht naar het onbekende, duiken er steeds meer raadsels op. Wie is toch die Daan de Bruijn en waarom zijn er spullen van hem te vinden, die meer dan honderd zo niet tweehonderd jaar oud zijn. En zeg eerlijk, wie wil nou niet in de villa of apotheek een kijkje nemen. Dit super spannende verhaal is echt geweldig om voor te lezen, of om natuurlijk zelf te lezen. En ik ben van mening dat dit verhaal voor jong en oud bestemd is.

Meer recensies van Iloon