Een fantasy verhaal wat je gelezen moet hebben...

Iloon 21 december 2019
De ongelofelijk mooie cover deed mij herinneren aan de “Game of Thrones”, de elfen aan “The Ring” en wat dit verhaal met hun gemeen heeft, is dat dit ook zeker verfilmd moet worden. Wat een schitterend, mooi en spannend verhaal. Het is eerst even inkomen, maar dan zit je in het verhaal en vecht je nog net niet mee. Eleanora komt op de harde manier achter heel veel geheimen, die voor haar al heel lang verborgen werden gehouden. Alles wordt zo gedetailleerd omschreven, dat het lijkt of je meespeelt. En geen probleem als je geen “Ilfs” spreekt, er zit een woordenboek achterin. Aan alle fantasy-liefhebbers, dit boek MOET je gelezen hebben. Ik kan niet wachten tot de volgende delen verschijnen.

Voor een gehele recensie zie ook https://www.bangersisters.nl/boekrecensies/de-laatste-erfgenaam-1-de-saffieren-troon-evi-f-verhasselt/

Meer recensies van Iloon